|
Sv: Jeg vil tilbake
Kjenner til det der jeg også. Sliter fryktelig om dagen! Jeg er supermotivert, men alikevel blir det stadig små selvsabotering (flott ord forresten!).
Mine synder: Fredag, tok en vanlig drink av sukker, etc før middag på byen. Plopp! Tenkte ikke over det en gang!
På restauranten var jeg flink, spiste kun grønnsakene,grillet kjøtt (indonesisk) og droppet ris. Rødvin til maten.
Lørdag: MÅ jo smaker på julebaksten! (og kom på at jeg ikke hadde spiste på mange herrans timer, så craving til 100%) Så MÅ smake på pepperkakehus-pynten " hadde jo allerede spist småkake, så¨kan like så godt skeie ut" Og på kvelden øl....som smakte fantastisk! Men ble brisen av en 0,33 så det ble med den ene.
Søndag? ah! Ett rundstykke til frokost, av en eller annen grunn følte jeg at jeg hadde vært såå flink i helgen....
Konklusjon: Ikke stykkevis og delt. Skal holde meg til en utskeielsesdag som før- ikke noe lureri med dele utskeielsen opp med litt fredagkveld og litt lørdagmorgen...
Sorry for kupping av tråden din! Men føler meg litt bedre nå, fikk litt oversikt over hva som har skjedd de siste dagene....
Idag har jeg vært strengt på lav GI/south beach igjen. *bank i bordet*
|