Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-09, 13:32   #7
Meatscience
Medlem

Meatscience sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 50
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: "Godtegrisene" - (tips til de med godtesug)

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Kanskje kokosmasse kunne være en ide å ha inni?
Eller noen få puffet ris (ja, jeg vet det er mye karber i ris, men noen få korn puffet ris utgjør ca 0 i vekt, så det kan vel ikke gjøre det helt store utslaget?)

Hm...den kokosmassen jeg hadde var det veldig mye karber i, jeg tror jeg får se meg om etter et annet merke. Men puffet ris var lurt! Trenger jo ikke bruke så mye. Får kjøpe inn det. Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av bondetuppa, her.

Ang sjokolade og cocosa. Selv tar jeg og smelter 100 gr sjokolade i vannbad, lar det kjøle litt før jeg blander i ca 5 ss cocosa extra pure. Heller det så i isterningpose. Får 12 - 16 isterninger alt etter hvor flate jeg lager dem Lar dem så ligge i kjøleskapet.

Takk for oppskrift! Jeg prøvde å lage dette i går, brukte vanlig isbitform jeg da. La litt Heistad gele mellom to lag med sjokolade, det ble litt Troika-aktig. Blandingsforholdet sjokolade/ cocosa var jo helt perfekt, og så godt det var da gitt! Men vanskelig å få ut av formen. Neste gang skal jeg prøve å lage det i en brødform med bakepapir i, så kan jeg skjære biter selv. Da blir det noen med gele, og noen med puffet ris tror jeg.

(Det beste var at jeg har gått ned 600 gram siden i går!! Cocosa har en positiv virkning på meg, har begynt å bruke dette de siste 2 ukene.)

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat