Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-09, 18:04   #817
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

4 kilo med vann Da hadde jeg blitt skuffet! Men tar kanskje en stund før fettforbrenningen for fart på seg

Men ja.. det skal vel en del selvdisiplin og ikke få en langvarig sprekk..men det må jeg bare ha denne gangen. Er så godt i gang

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, du sier du er redd for å legge på deg de fire kiloene du har gått ned, det jeg mente er at DERSOM du skulle legge på deg fire kg i løpet av jula, som tross alt bare er noen dager, så vil det være vann, det er ikke fysisk mulig å legge på seg fire kg fett på bare noen dager. Jeg ville vært glad om det var vannvekt, ikke skuffet .
Men, om det var det du mente, så ja, mye av de første kiloene man går ned er gjerne vann, men det er fortsatt fire kilo med overflødigheter som man tross alt skal være glad for at man er kvitt . Dersom du er i ketose, så pleier den ordentlige rene fettforbrenninga å komme etter ca tre fire uker.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat