Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-09, 17:02   #9
Lars'ern
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Lars'ern er på en erverdig vei

Sv: Hvordan ser disse menyene ut?

Hei.. Synes nå dette ser ut som litt lite mat jeg da. Hvis du skal inn på Skaldemann sitt opplegg vil jeg anbefale deg å kjøpe kokeboken hans(se haugenbok.no - da har du den på 2 dager). Der finner du saftige oppskrifter(og da mener jeg SAFTIGE) som gjør det enkelt å komponere en hel dags måltider.
En dag for min del inneholde 3 måltider typisk:
Frokost:
Omelett på 1 egg og 2 eggeplommer med 1 ss KREMfløte + 1/2 pakke bacon og litt vårløk. Steker bacon og vårløk i 1ss smør før jeg heller over de piskede eggene og lar de steke under lokk på svak varme. Gir ca 650-700 Kcal og masse fett En pangstart på dagen.
Lunsj:
Et par Løvbiff med ost og 1-2 ss majones. Stekes også i 1 ss smør. Ca 500-600 Kcal.
Middag:
1-2 biff med saus laget av 1 dl KREMfløte, litt løk og sopp. Ca 600-700 Kcal

Ved siden av dette lager jeg grønnsakssmoothie som jeg drikker hver dag. Kjører en god håndfull spinat og salat + 1 lime og 1 avokado i en blender sammen med 3-4 dl vann. Dette gir maks 2-3 karber, men gjør at jeg kan drikke i meg masse friske næringstoffer hver dag. Uten dette ville jeg nok hatt problem med å få i meg vitaminer og mineraler fra grønnsaker. Liker ikke å spise salater og slikt når det er kaldt ute.

Mvh
Lars

Lars'ern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman + Green Smoothie Revolution Svar med sitat