Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 17:17   #13
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp! Hva kan jeg spise med diaré?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvordan går det med magen nå?

Ikke for å være slem altså, men jeg må knise litt hver gang jeg leser trådtittlene din

Der tok jeg den. Auda.

Det går betydelig bedre idag. Jeg har faktisk greid å bli bedre uten å miste ketosen. :strålende fornøyd: Spiste innmaten i en halv bolle, tok HUSK (den er forresten ikke god), blåbærsaft og Farris. Når dette gikk bra laget jeg eggerøre med vann og salt. Har ikke tenkt å utfordre sjebnen mer idag, fortsetter med dette, men legger på litt ren eplemost, også uten noe søtning. Så heldigvis Grovsnus har jeg greid meg uten medisiner.

Blåbærsaften jeg har funnet er bare helt perfekt for oss. Merket heter Ritni og det er ren råsaft av blåbær. Den er ikke tilsatt verken sukker eller kunstig søtning. De har også ren kreklingsaft. Den er innkjøpt, men ikke smakt på ennå. Hvis en vil ha søt saft, kan en jo søte med hvilken søtning en vil selv. Jeg bruker den uten noe søtning.