|
Sv: November-startere
Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.
Grattis !
Det kommer i rykk og napp. Kjempebra at det løsnet litt for deg.
Jeg kommer nok ikke til å gå ned så mye dagene fremover da jeg selvfølgelig fikk mensen idag, men da vet jeg ihvertfall grunnen
Grunnen til at jeg har gått litt ned og fremdeles tviholder på denne kuren, nei, unnskyld, livsstilen, skyldes all oppmuntring herfra! Kasta meg på 12-trikken i dag og kjøpte et målebånd. For det er jo ikke så lett å måle seg med tommestokk som var det eneste som fantes i huset! I morgen tidlig skal jeg begynne å måle litt strategiske steder i stedet for å være opphengt i vekta! Jeg er heldigvis ferdig med mine sykluser, er over den tida. Og for de som gruer seg til den såkalte overgangsalderen, som er langt fram for mange av dere, kan jeg si at det var ingenting. Hadde hetetokter i en måned, og så var det vekk. Alt sammen. Ja, bortsett fra vekta, altså, men den har jeg jo dratt med meg i 20 år! Så får vi fortsette å hjelpe og støtte hverandre! Dette forumet er alfa og omega for meg, og når jeg er litt "nede", så hjelper det alltid å gå inn her! Takk til dere alle. klem.
|