Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 16:37   #47
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Panikkanfall ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Etter å ha fulgt denne tråden var jeg overbevist om at jeg var i ferd med å utvikle panikkangst... Jeg har hatt pusteproblemer når jeg har vært stresset i det siste, og følt at noen har sittet på meg. I tillegg til å kjenne støl og rar. Men så var det heldigvis bare bronkitt (riktignok har jeg gått med det i månedsvis, mjen..). Note to self, slutt å lese tråder om sykdommer på nett

Og hos meg var det heller ikke panikkanfall. Men vanlig omgangssyke! Alle unga i huset begynte å kaste opp et par dager etter at jeg ble pusk i magen. Vi ble testa og det viste seg at vi hadde en overivrig småhissig bakterieflora i magen. Forskjellen på unga og meg var at de kastet opp og fikk det fortere ut, mens baseluskene mine ble værende i magen min og skapte mer ubehag over lengere tid.

Så JIPPI!! Det VAR ikke panikkangst det var bare ekle bakterier!!