Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 16:02   #127
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av frkprym, her.

Men mammaklærne, de er ofte kjempefine. Har ofte hendt at jeg har rotet meg bort i de stativene. Og funnet noe kjempefint, og tenkt YES den prøver jeg. Men innen jeg kommer til prøverommet ser jeg jo at det er litt merkelig fasong akkurat i mageregionen. Blir skikkelig skuffa, for resten av plagget var både i fine farger og med fint snitt.

Jeg har faktisk kjøt topper i mammaavdelingen hos HM jeg. Endel av det er jo helt brukbare basisplagg. Passer på å ikke kjøpe de lettest gjenkjennelige i tilfelle noen gravide kommer i samme topp
Og siden jeg er str 42 på nederste del, og må i stor-avdelingen for å finne topper sier det seg selv at de kan være minst like greie siden de er laget for folk med stor overkropp og smale holfter