|
Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
En annen ting er at det KUN er på ene siden av ansiktet, og det er også på den siden jeg har tett lymfe.
Sånn at du kan se hva jeg snakker om (særlig når det kommer til det kosmetiske ... ), så legger jeg ut et bilde som det så ut på det verste, og et av den andre siden, det er rimelig stor forskjell ... det er heldigvis MYE bedre nå. Jeg skulle bare ønske jeg hadde klart å ikke klemme. Har fått et par stygge arr.
Beklager jeg er litt grønn på dette her, men er tett lymfe og talgcyste det samme? 
På bildene ser jeg bare den ene røde ved munnen, utenom det er jo huden din kjempepen! (og de siste overflødige kiloene dine må være veldig godt gjemt!) 
Venninna mi sier hun må klemme de jevnlig, for de fyller seg tykke og gode med talg, og blir skikkelig vonde. Dette var bildet hun viste meg fra nettet:

Så sa hun at de gjerne ble større enn dette, og veldig gulaktige. Akkuratt som en (enorm) poppeklar kvise.. Og hun har mange, som kommer og går 
Men samtidig så er hun ekstremt glad i å plukke, skrape og poppe alt som er fysisk muligt på kroppen Er ingen skorpe som får leve i fred på kroppen hennes 

|