Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-09, 08:26   #6
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Er vel mange nye i formet nå, så jeg legger ut en link:

http://netrition.com/

En amerikansk nettside. Har bestilt derfra flere ganger. De har atkinsbarer, lavkarbo lefser (mama lupes), lavkarb pasta...MAAASSE varer vi kan spise

Husk å regne ut hvor mye varene koster, så du ikke bestiller for over 200, så slipper du toll! Frakten kommer utenom og blir gjerne dobbelt så mye som du har handlet for. Men siden varene er billig i utgangspunktet, synes jeg at jeg kan unne meg noe godt av og til

Mama Lupes tortillas er kjempegode !!!!!! Jeg bestiller de også herfra, og fikk 10 pakker i posten forrige uke, 4 dager etter bestilling.

Impulsiw: Så lurt å starte en tråd med linker som dette, både for nye og gamle medlemmer