Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-09, 22:12   #36
kranne
Nytt Medlem

kranne sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: stavanger
kranne er ny på veien

Sv: Panikkanfall ...

Hei!
Jeg tar det akkurat for øyeblikket i pulverform siden jeg ønsker en relativt stor mengde og siden jeg drikker en del vann så syns jeg ofte at pulver er enklest. Jeg fikk en del mageproblemer ( forstoppelse) av tablettform fordi det oftest er er kalsium karbonat som blir brukt. Prøv helst et tilskudd av kalsium citrate ( hvis en ikke har problemer med for lite magesyre). Jeg fikk mye bedre søvn etter at jeg begynte å ta tilskudd av kalsium, jeg blir raskere søvning og mer avslappet.Alle netter er selvfølgelig ikke like, men jevnt over bedre etter kalsium. Jeg har alltid kun tenkt på kalsium som noe for knokler og tenner, men når jeg leste en del om panikkangst og generell angst dukket kalsium opp som en mulig løsning. Jeg tar magnesium i tillegg til kalsium siden disse skal stå et visst forhold til hverandre. For søvnen tar jeg også melatonin. Etter kalsiumtilskuddet sov jeg nesten hele natten igjennom, og det kan jeg ikke huske sist gang jeg gjorde. Jeg kjøper det meste av mine produkter fra usa, da jeg syns at man får mer for en billig penge og gode produkter. Håper at det kan hjelpe deg photobscura. syns hvertfall at det ikke skader å prøve. kalsium er hvertfall blitt " my drug of choice"

Lykke til

kranne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins-ish Svar med sitat