Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-09, 14:16   #28
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Sv: Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

Noen ting jeg lurer på

Når det gjelder godis eller noe å knaske på. Hvordan er det med popcorn?? Eller bacon crisp?? Er ikke mye karbo i den Jeg syntes det var kjipt å sitte på kino å kun drikke brus , for så å høre og se alle andre knase og spise godis..usj

Jeg er også veldig glad i kjøttdeig/karbonader osv..men hva skal jeg spise til?? Mye karbo i gryterett, og hva med taco ?

Du må lage gryterettene dine sjøl fremover. Ikke så veldig vanskelig. Pass på å koke ut kraften stekepanna. Tilsett en boks med knuste tomater, litt karbo, men ikke så mye. Du skal jo ikke spise opp alt. Krydre med godt krydder. ikke bruk ferdig krydder som taco, fajitas og slike, der er fulle av karber. Spe med fløte eller varier med rømme. Om du sjekker karb innholder på ferdigsauser, så er det ikke alle som har like mye. Og som jeg skrev over, dus skal jo ikke spise opp alt, så fordeler du det på pr. porsjon så er det ikke allt som er fy fy.
Når det gjelder kino, så kjøp med deg en pose maarud ekte bacongull, de kan du spise ubegrenset av og det er godt. Så, en pose med noen nøtter. Noen har mer karber enn andre, ta den med minst. her får du også påfyll av fett.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat