Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-09, 12:14   #35
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Kjøpte nye idag. De kosta fortsatt 182 kr for en mnd

Jepp! Ble veldig glad da de gjorde det, samt at apotekeren fortalte meg noe jeg burde ha fått beskjed av fra hudlegen, at tetracyklin ikke skal taes sammen med melkeprodukter (hvilket ikke er et problem) eller andre mineraltilskudd av noen slag, så nå har jeg gått en måned og tatt dritdyre antibiotika sammen med kosttilskuddene mine. Det er vel en mening med at det står i pakningsvedlegget om at man skal spørre apotekeren om kombinasjon av diverse legemidler o.l, for det er etterhvert et stort arsenal av tabletter jeg putter i meg ...

Men! En ting jeg ikke helt klart har fått for meg ... Tar dere som tar metformin en til hvert måltid, eller kan man ta alle tre på en gang? Finner ingenting om det, skjønner dere.

Og det morsomme, metformin gir jo litt løs mage, mens reductil gir har mage, og det har i halvparten av tilfellene utliget seg, morsomt nok. Ellers er det litt hardt og løst pø om pø . Men alt i alt så er den biten langt bedre enn de første ukene på metformin

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat