|
Sv: On the Highway to ...
Grynt...!
Så sa det stopp og vekta stagnerete eller går litt opp før den tar et tak ned igjen. Jeg vet jeg spiser mindre og har ikke drukket øl på snart to uker ...
Mystisk....
Har lest litt rundt på forumet, og erfart at den dagen jeg spsite den feitesete maten var den dagen jeg tror jeg gikk med. Så det må mere fett til i første omgang. (Trur eg) Oppdaget også at jeg muligen spiser litt mye karb i form av ymse grønnsaker? (Har funnet en del fine saltamixer som er gode med 3-4g karb per 100g) Har glemt å regne karbene i egg...
Trener fortsatt minst en halvtime hver dag, men det er ikke blodtrening men blir rimelig svett. (sitter ellers fora pc'n MYE)
Spiser kanksje mye mat?. Lunsj kan være en omelett med 3 egge, fløte, 200g bacon, 100g sopp, 100g salatmix.
Endringer i den siste uka er at jeg har begynt å drikke en del Cola light og prøvd meg på gresk yoghurt naturell (3,5 karb pr 100) med sukker fris saft sirup. Ganske godt faktisk... vannskeligå begrense eg til 200g....
SPiser middag med kjøtt (Har egentlig ikke veid, bør vel kanskje det...) og enten salat eller grønnsaker som rosenkål (fryst) Broccoli osv.
Er ikke forkost mennesek men prøver å spise litt for å få igang systemet hver morgen.
Drikker en del kaffe....
Har ikke sprukket med noe så langt og syns det er greit så langt. Ingen akutte savn (Ikke etter øl en gang)
Men så står jeg her og ser nåla vibrere litt opp og litt ned. Har tatt av ca 3.4 kg på diete siden jeg startet 3-3 uker sisden. Men nå er det litt frust.
Spiser jeg for mye Karb? (Har stort sett lyse utslag, men jeg drikker mye vann, er det noen kilder til sukker jeg ikke har fått med meg?
Spiser jeg for lite Karb?
Spiser jeg for mye mat?
Spiser jeg for lite fett?
Hmmfff....
I dag skal jeg prøve å være bevist, telle karb og veie ting nøye. Satser på mer fett variabelen først.

|