|
Sv: Felleskjøpet har skjønt det!
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Så flott at gullstiften virker ! Med fare for å virke litt smårar, bekymret meg sjeldent for unga ( i allefall ikke de 2 eldste), men hundene mine... 
Er det V&H du forer med og som gir så fantastisk resultat ??
Det er først den siste uken jeg har begynt å fore med V&H, før det har hun gått på de ”vanlige” merkene, Hills, Royal Canin etc. Felleskjøpets fór har jeg aldri brukt…
Hun har klødd i årevis og har lett for å bli rød i ørene. Jeg håper V&H vil hjelpe på dette etter hvert. Ingen av de andre fortypene har hjulpet og hun nekter å spise tørrfor dersom det ikke er blandet godt med ”menneskemat”...
Da hun fikk diagnosen lymfekreft for over et år siden bestemte vi oss, i samråd med veterinæren, for IKKE å gi den eneste behandlingen som er tilgjengelig, nemlig cellegift og/eller kortison, siden dette mest sannsynlig bare ville tvære ut en uunngåelig prosess som normalt går veldig, veldig fort uten behandling.
Jeg hadde noe VitaePro liggende som ikke var i bruk, og tenkte at det ikke kunne skade, så jeg begynte å gi henne én pille pr. dag. I en periode på senvinteren slapp jeg opp for piller og da vokste kulene merkbart så jeg ga henne to piller pr dag i et par uker for å reversere den negative utviklingen, og det hjalp! Kulene ble mindre igjen! Så nå tør jeg ikke å slutte..
Om V&H i tillegg kan bidra positivt på helsen hennes så er jo det kjempebra! Men vi får se, det har jo gått veldig kort tid foreløpig...
|