Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-09, 00:15   #13
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er nybegynner ...

Opprinnelig lagt inn av slappfisken, her.

ArnaKristin: Spielberger Sojamehl har bare 3,5 karb/100 gram (fåes på helsekost og velutstyrte matvarebutikker)....... Super i bakst, istedet for proteinpulver som jo er rådyrt. Bruker det til "pannekaker", pizzadeig og brødbakst). Nå spiser jeg ikke sånt til hverdags, men kjekt når man skal kose seg eller ha gjester. Prøvde en gang å lage pasta for moro skyld med soyamel, men det ble ikke vellykket, for å si det mildt)!!!

Takk for tipset, soyamelet jeg kjøpte da jeg var uviten nybegynner inneholdt 20 kh. …men med svart belte i gjærbakst og etter å ha bakt utallige brød etter oppskrifter her inne har jeg fortsatt ikke funnet noe som har falt i smak. Heller ikke overbegeistret for lapper og pannekaker eller pizza variantene heller, synes også bakemixen fra ketolyse gir en ekkel smak og konsistens. Trenger jeg noe brødaktig så lager jeg rundstykker av linfrø- fiberhusk kjeks oppskriften – helt soyafritt…

P!nk:
Du må slutte å tenke tradisjonell frokostmat – varm opp rester fra gårsdagens middag, lag omelett på kvelden…
Håper du finner litt informasjon her i frokost og kveldsmat avdelingen av forumet:
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=116
Husk også at man spise når man er sulten og spise seg passe mett.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat