Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 23:01   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Zero Carb Challenge (frem til jul)

Atkins begynte jo med et langt lavere tall på karbohydratinntaket (var det åtte?) da han begynte å skrive bøker om slanking for nesten tretti år siden, men i reviderte utgaver så har han moderert seg, ettersom han fant ut at det hadde lite/ingenting å si.
Nå finnes det helt klart noen som har en veldig lav toleranse og må mye lavere ned, men jevnt de fleste kan gå ned på tjue gram kh om dagen, hvilket jo også gir mye mer variasjon, og potensielt mer matglede
Som sagt, for min del så var det kun ensidigheten ved 0-karbo (særlig når jeg i tillegg ikke tåler meieriprodukter særlig godt) som gjorde at tre måneder var mer enn nok for meg.
Jeg har alltd mitt indre urmenneske som et slags barometer for den tankegangen der, åtte år som veggis er ikke bare bare å riste av seg . Men jeg er veldig glad i grønnsakene mine, selv om jeg tror at kroppen nok skulle overleve helt fint uten

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat