Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 20:16   #32
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Panikkanfall ...

Opprinnelig lagt inn av AnneBer, her.

Hvis jeg får i meg mat jeg ikke tåler, får jeg angst. Det blir som en forgiftningssituasjon. Så jeg tror godt at det kan ha sammenheng med vaksinen, og at du ikke trenger å tenke at angsten er tilbake. Spis noen gram c-vitamin om dagen, det hjelper på å få renset ut det du ikke skal ha i kroppen.

Det med angst når jeg har spist noe jeg ikke burdekan jeg forstå. For jeg har mange ganger kjent at angsten ligger på lur etter et måltid med mye karber i.. Det tror jeg skyldes at magen blir oppfyllt på en måte jeg ikke liker, den er ubehagelig. Og når denne ubehagelige kroppsfølelsen oppstår blir det kanskje oppfattet av psyken min som noe skummelt istedet for ubehagelig og tendensen til et panikkanfall er i emning.. Av alle ting vet jeg at jeg får det hvis jeg spiser poteter krakket i brunsaus... Eller kokt ris, og især hvis jeg spiser søt gjærbakst.