Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-09, 16:03   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LCHF vs. Høykarbo (Vitaminer og mineraler)

Opprinnelig lagt inn av frkprym, her.

Atkins anbefaler et kosttilskudd for å dekke et mulig fiberunderskudd (ved å ikke spise korn, stivelsesholdige grønnsaker etc), feks 2 ss loppefrø eller linfrø hver dag (fant det i hvertfall i "The All-New Atkins Advantage") Kjenner best Atkins-filosifien, men antar dette kan være likt hos alle?

Jeg tror i grunn ikke det finnes noe som heter fiberundskudd, ikke egentlig. Men flere opplever at magen oppfører seg annerledes de første ukene. Dette tror jeg har med kostomleggingen å gjøre, og ikke kroppens behov for fiber. Loppefrø regulerer en løs mage, mens infrø regulerer en hard mage. Begge deler er vanlige å oppleve i starten av en omlegging til lavkarbo, men jeg kan bare anta at rådet er ment for å gjøre overgangen mer behagelig.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat