Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-05, 11:39   #14
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg også vil gjerne høre mer, du mener altså at en fem timers hard fjelltur er uheldig for kroppen...Eller hva med en snekker som jobber tungt i 8-10 timer for dag, ser han usunn ut. For å ikke snakke om en skogsarbeider.

Jeg må fortelle at ifjor sommer syklet jeg veldig lange turer, den lengste på åtte timer, syklet i fjellene i hallingdal. På slutten av ferien var det en som tok bilde mens jeg stod med ryggen til og jeg ble overasket da jeg så hvordan jeg hadde blitt. Store markerte muskler på rumpa og beina. Jeg hadde altså fått de musklene av å slite meg opp bakkene på sykkel i rolig tempo i mange timer. Det bilde skulle jeg gjerne ha hatt selv...

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat