Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-09, 15:43   #7
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oppgitt ... (hvilken diett skal jeg velge)

På ketolysekuren bør du ligge på 15 karber om dagen..
Nei, man spiser ikke (tradisjonell) brødmat, men noen spiser brøderstatninger basert på soyamel og/eller nøtter. Selv spiser jeg ikke noen former for korn, og trives godt med det. Frukt kan man spise litt av om man følger Fedon Lindberg-filosofien, litt knekkebrød også. (Ryvita el Rugsprø) Anbefaler deg å lese deg opp litt på de forskjellige filosofiene og så holde deg til en.
Det er vanskelig å forene melk og lavkarbo, men man kan gjerne bruke noen meieriprodukter, som rømme etc. Melk inneholder for mye sukker/karbohydrater.
F.eks South Beach og Fedon er mer restriktive på fett, om tanken på det skremmer deg..