Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-09, 11:40   #109
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: November-skravletråden til 30+

Hadde en fantastisk opplevelse på Kappahl på lørdag. Skulle kjøpe noen nye topper og gikk som vanlig bort til Generous-avdelingen. Her var alt i triste farger og uten fasong, og jeg kjente at humøret sank i stort tempo. Men så kom en av de hyggeligste ekspeditørene jeg har truffet bort og sier; "du er i feil avdeling, disse klærne blir jo alt for store for deg - gå bort til den andre siden av butikken hvor dameklærne henger" - og hun hadde rett!!!!! Jeg kan nå kjøpe klær i "vanlige" størrelser, dvs i alle fall topper i størrelse 46/48. Svevde hele helgen på dette, og motivasjonen fikk seg et seriøst spark bak

Har fått mange kjekke kommentarer på jobb i dag, med nytt skjørt, ny topp og begge deler i størrelser som faktisk passer meg - herlig
Og da jeg sto forran speilet i morres, så jeg for første gang at jeg faktisk har gått ned ganske mye. Er ikke særlig venner med speil, og unngår dem hvis jeg kan - så det å se seg selv i speilet og faktisk oppfatte hvilken endring jeg har gjenngått er stort!

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat