|
Sv: Motstanderne!
Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.
Jeg nevnte "Kostdoktorn". Og Taubes (som ikke er lege, aner ikke hvorfor du er opphengt i leger siden det er de som i utgangspunktet gir kostholdsråd som du er uenig i) som jeg lenge hadde gledet meg til å lese. Han skuffet meg litt siden han helt åpenbart forstår vitenskaplige kriterier siden han brukte lang tid på å forklare hvordan andre muligens hadde gjort feil, hvorpå han selv faller for fristelsen med å bruke uvitenskaplige innsamlinger for å bygge opp sin egen sak.
Jeg er litt "opphengt" som du kaller det, i leger fordi som du også påpeker, det er ofte leger som i utgangspunktet gir kostholdsråd som jeg er uenig i.
Derfor er det interessant å se hva andre leger kan mene om sine kollegers synspunkter.
Så, Kostdoktorn og Taubes mener du angriper saken feil.
Du selv da, føler du at du bruker vitenskaplige innsamlinger som styrker din sak og gjør deg i stand til å angripe saken mere riktig enn oss her på forumet, eller Kostdoktorn og Taubes for den saks skyld?
Kunne du i det hele tatt tenke deg å lese noe av Lutz og Ravnskov, for å nevne to personer som har litt å fare med, betydelig mere enn Kostdoktorn og også Taubes vil jeg tro.
|