Tråd: Motstanderne!
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-09, 16:10   #52
The Dude
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Motstanderne!

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Og disse konklusjonene du antar at finnes, finnes faktisk ikke.

Fanatismen lenge leve. At du er uenig med konklusjonene betyr ikke at undersøkelsene og konklusjonene finnes.

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Det har også vært en rådende oppfatning at sola gikk rundt jorda, og at jorda er flat. Det betyr ikke at det er fakta.

Og disse konklusjonene du antar at finnes, finnes faktisk ikke. Det burde jo være lettere å bevise at det er finnes enn at det ikke finnes. Keys hadde pålitelig data fra 22 land, men valgte ut 6 av dem som passet ham. Så langt har de faktisk ikke funnet én eneste studie som beviser at mettet fett er dårlig.

Å si at fet mat er usunt blir jo feil. Det som egentlig menes er fet mat MED masse karbohydrater (men karbohydratene blir ikke nevnt). Kutt hardt ned på en av dem (helst karbohydrater), og vips så har du ett sunt kosthold. Du vet at det er mange på dette forumet som har spist lite karbohydrater og mye fett i åresvis og blodprøvene viser en sunnere kropp?

Fyren som lagde FatHead spiste kun MacDonalds mat i en måned. I motsetning til "Supersize Me" så brukte han vettet. Han spiste ikke pommes frites og drakk lightbrus. Resultat:

• Minus 5-6 kg
  • Fettprosenten gikk ned
  • Blodprøvene viste en sunnere kropp
  • Han rapporterte om mer energi og at han følte seg bra

Hvis jeg forstår deg rett så finner du det rimelig å kritisere Keys for å ha valgt ut ca 13.000 personer mens du selv fører som sannhetsvitne én person du har sett lage film? Jeg håper du ser at du i så fall begår en feil som er ca 13.000 ganger større enn den Keys gjorde.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat