Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-09, 13:06   #140
Linda Kristin
Medlem

Linda Kristin sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 45
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Panterpia, her.

Jeg hadde virkelig en gledelig veiedag idag!

MIdt i uka hadde jeg gått opp 0,5 kg. fra forrige uke, men det er tydelig at det å være syk og ikke ha matlyst har ødelagt så mye allikevel, for vekta idag viste -1,4 kg fra forrige lørdag og det er jeg veldig fornøyd med. Det betyr -4,7 kg. på tre uker.

Så utrolig moro da panterpia. Håper du er frisk igjen og står på.

Opprinnelig lagt inn av Henriette23, her.

Hei.
Da melder jeg meg også inn her igjen, er 1,5 år siden jeg var aktiv her sist. Men er nå klar for å gå ned enda mere.

Kjempe fint med slikt forum hvor man kan følge hverandre litt

Ser noen her snakket om trening ol... Her jeg bor ble jeg henvist av legen til noe som heter Fysioteket... Vet ikke om alle kommuner har det, men det er kosthold/treningsveiledning. Dem har forskjellige treningstilbud, varierer sikkert litt det også. Men igjennom dem fikk jeg 3 mnd rimelig trening på treningstudio her, hvor det ble laget et eget treningsopplegg som passet meg. Fikk en veileder på treningstudioet som jeg kan snakke med om det er noe jeg lurer på. Hun anbefalte også forskjellige gruppetimer som var greie å være med på i starten. Verdt å undersøke det med fastlegen evt? Veldig fornøyd
Det er rett å slett fysisk aktivitet på resept.

Ha en flott helg alle sammen

Hei og velkommen Henriette.
Så flott at du joiner oss igjen.

Vi har fysioteket her også. Kanskje legen hendvender meg dit hvis jeg spør. Har igjen 8 mnder av kontrakten på helsestudio her så jeg får vente å se.

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat