Tråd: Motstanderne!
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-09, 01:21   #33
The Dude
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Motstanderne!

Opprinnelig lagt inn av mamma87, her.

"Nå er det jo ikke bare vekt det går på heller. Et sånt kosthold er faktisk livsfarlig i lengden! Den typen dietter har ført til enormt mye hjerteinfarkt og tilfeller med hjertestans opp gjennom og burde vært forbudt! Og ikke rart du går ned, kroppen din får jo langt i fra all den næringen, vitaminer og mineraler som den skal. "

Noen som har noen gode argumenter jeg kan svare tilbake med,Blir så irritert, men er ikke så flik til å formulere meg :P

Sammenhengen mellom kraftig overvekt og tidlig død eller alvorlig sykdom er overveldende og er argument for at man bør gå ned i vekt nesten uansett metode. Jeg tror ikke din samtalepartner vil forstå dette så det greieste er kanskje å få dem til å holde kjeft om ditt kosthold.

Hvis ikke så kan du gjøre som jeg har god effekt med når jeg diskuterer med femåringer, jeg gjentar alt de sier unntatt hvis de sier "jeg er dum". Da gjør trumfer jeg med å bytte ut "jeg" med "du". Tror kanskje jeg ville prøvd det.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat