|
Sv: Alternativ til vaksine!
Heksedoktorer som tar ibruk skumle remedier har folk trodd på til alle tider.."Lurium" ble jo også en suksess...verden vill bedras, og noen leiter etter spøkelser ved høylys dag. Vaksiner ble laget for å redde liv. redder de ikke liv så funker de ikke. Funker de ikke så tjenes det ingen penger. Vanskeligere er det ikke.
Vi omgir oss hver eneste dag med stoffer vi får i oss gjenom maten,lufta og vannet vi drikker. Det som forbauser meg mest blandt de jeg kjenner som er motstandere mot vaksine er at det er de selvsamme menneskene som fyller lungene med nikotin mange ganger daglig! Da synes jeg det blir ganske selvmotsigende å være imot en uskadelig vaksine.
Jeg har vaksinert meg i ti år..tok denne for to uker siden...har ikke merket en eneste bivirkning noengang!
Meslinger,kikhoste,difteri,stivkrampe,skarlagensfe ber,kopper...
alt dette ble utryddet av vestens vaksineringsprogram
og reddet mange liv i de årene jeg vokste opp.
Medesinsk forskning dreier seg først og fremst om å verne liv.
Selvfølgelig tjener de penger. Det er jeg inneforstått med. Men det gjør da vi og?
Hvor mange av oss er det som tjener våre penger på en totalt humanistisk,uselvisk og medmenneskelig måte? Ikke særlig mange er jeg redd!
Man skal tenke sjæl, det er greit....men det virker som enkelte bare måååå protestere for protestens skyld! Og det er ganske kjedsommelig.
Så langt har jeg ikke hørt ett eneste vettugt argument fra noen for at man ikke skal ta vaksine. Og den underlige bleke dama i tv igår som snakket svevende om hvor skeptisk hun var ...hun var en like dårlig reklame for budskapet sitt som Helios sine slitte, magre,bleike, livstrøtte kjerringer på 80tallet som fortalte oss hvor sunne vi ville bli om vi levde som dem!
Tenk sjøl...bruk huet..vær solidarisk...og vaksiner deg.
|