Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-09, 16:36   #134
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei og takk for oppmuntring. Jo, jeg spiste baconchips i går kveld, det står jo 0 karber på pakka! Men det er jo salt, da. Og så har jeg spist salt skinke. Jeg får skylde på det og gå på med friskt mot igjen. Og nei, jeg har ikke skrevet ned det jeg spiser, men jeg holder meg jo til "leksa mi" - har alltid vært "lydig". Likevel skal jeg begynne å lage spisedagbok fra og med i morgen. Det er så godt å høre at andre også har opp og ned-turer, bokstavelig talt! Jeg ser meg blind på alle tickerene med ned 10, ned 12, ned 20 o.s.v. etter kort tid. Og så tror jeg at det samme skal skje med meg, men det gjør det jo ikke! Det er jo ikke helt sant uttrykket "inni er vi like", for det er jo tydelig at om en er svart, hvit eller gul utenpå, så er vi forskjellige inni, med forbrenning osv. Får trøste meg med at vi er forskjellige individer alle sammen, og at det er håp for meg også. Håper humøret stiger med vektnedgangen (hvis den kommer)

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat