|
Sv: November-startere
Det er skikkelig nedtur når en føler seg flink og resultata ikkje viser det samme. Har vært på og ta diverse slankekurer i snart 20 år, og det samme skjer hver gang.
Jeg kommer til ett punkt der jeg slutter pga. meir eller mindre at underbevisstheten min sender signaler om at "dette klarer du ikke alikevel" og så er jeg på full fart til kjøkkenet og lager en stor spagettigryte. Så legger jeg på meg igjen, og litt til, før jeg med større pågangsmot enn noen gang ett halvt år etterpå finner "superkuren" som jeg tror skal være IT.
Noen som kjenner seg igjen? Tror desse dagene der vekta går opp eller står stille, er de mest farlige for om kuren vil lykkes eller ikke. Det kan selfølgelig være en fin pekepinn på om man bør forandre på kosten om det går lang tid uten de resultatene en ønsker, men mest av alt er vekta en ødleggende faktor.
Men jeg klarer ikke å kvitte meg med den ! Bestemmer meg for å ikke vege mer enn en dag i uka, men ender med å gå på vekta hver morgen, noen ganger flere ganger pr.dag!! Bloir en bestettelse , det blir det hver gang !
|