Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-09, 13:00   #131
Linda Kristin
Medlem

Linda Kristin sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 45
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei igjen. Tja, har nå lest det jeg trenger i boka til Torkil. Vet fremdeles ikke hva jeg har gjort galt, men jeg KAN JO IKKE GI OPP, kan jeg vel? Håper dere skjønner at jeg har en dårlig dag og trenger en klapp på ryggen og motivasjon til å gå videre! Please, hjelp meg!

Selvfølgelig skjønner jeg at du har behov for litt støtte.
Min erfaring er at vekten variere litt hver dag. Nå hjelper dette sikkert ikke deg noe, men ville bare si det.

Jeg bruker mills sin pose majones, men har brukt den lite. Derimot kjøpte jeg mye salami o.l. i Sverige og så kun på karb.
Da jeg etter 1 uke hadde gått opp 0,8 kg i steden for å gå ned så måtte jeg se nærmere på det jeg spiste. I all salami jeg hadde kjøpt var det litt sukker eller druesukker. Samme gjaldt rekesalaten fra Norge. Skikkelig nedtur.
Kuttet ut alle disse produktene og kjøpte mørpølse i Norge isteden.
Etter to dagen begynte vekten å droppe ned og jeg gikk atter igjen av meg de 0,8 kg jeg hadde lagt på meg + 0,8 kg til. Ikke den største nedgangen, og med sprekken min i går så har jeg falt ut av ketose, men jeg prøver igjen.

Mitt råd til deg er å se på hva du spiser. Drikker du lettbrus?? Mange sier at det kan ødlegge selvom det er lov. Spiser du atkins sjokolade? Spiser du ketolysebrød?? Det er disse produktene jeg har fått en liten "advarsel" mot.

Håper det løsner for deg vennen.

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat