Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-09, 22:02   #13
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Hvor lenge varer bivirkningene?

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Jeg har forstått det slik at ketolystablettene inneholder: krom,kalsium,selen,kalium,magnesium,sink og kobber. Inneholder de videre vitaminer?

Ketolysetablettene er satt sammen slik at de skal tas hver for seg (tre ulike kombinasjoner), fordi visse vitaminer og mineraler virker mot hverandre. Sammensetningen er derfor ikke tilfeldig. Jeg tror det er lurt at du tenker på å bestille dem fra ketolyse.
I tillegg anbefales det å ta Omega-3 i en eller annen form.

Jeg skal ta meg en tur på apoteket i ettermiddag og skaffe meg først og fremst magnesium, kan kanskje være årsaken til problemet,ja. Inntil jeg får bestilt ketolyse tabletter, hva annet vil være viktig sånn rent akutt?

Jeg tror det er underskudd på magnesium som folk merker umiddelbart med kroppslig ubehag, ellers er det jo krommangel man kan merke med søtsug.

Tusen takk for at dere svarer,forresten!!! Har allerede gått ned 3,8 kg,(vet det er vann, men dog) og merker tydelig at jeg er i ketose, så jeg er ivrig på å få dette til og få overskudd til å begynne min daglige trimming igjen.

Lykke til, dette kommer du nok til å klare fint!

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat