|
Sv: November-startere
Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.
Ja, det kan ta fire uker før forbrenningen starter for fullt. Dessuten, for å gjøre forvirringen total; jeg drakk to-tre glass vin i et selskap, og stod stille mht vekta i to uker etterpå.. Ikke alle som tåler "slinger i valsen" like godt, nei! Alkoholforbrenning (hos meg) gjør tydeligvis sitt til at leveren min tar ut ferie.. Får trøste meg med at jeg kan spise meieriprodukter uten å stå stille NÅ går det rette veien igjen, men nå skal det heller ikke bli noen "tull" før ut i februar. Glad norsk julemat nærmest kan kalles lavkarbo, sålenge jeg unngår poteter, rotmos og kaker. Blir nok jul, likevel 
Edit; De som går på South Beach dietten teller både kalorier og karbohydrater, såvidt jeg skjønner.
Huff da, håper jeg ikke skal stå stille så lenge ... har så lang vei å gå. Men som kineserne sier: Selv en vei på tusen mil, begynner med et skritt! Men takk for svaret - skal prøve å være avholden fremover. Har absolutt ingen problemer der, men det blir vel ikke så lett med juletreff o.s.v., men jeg får trøste meg med den fete maten jeg kan spise!
|