Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-09, 21:00   #122
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Ja, det kan ta fire uker før forbrenningen starter for fullt. Dessuten, for å gjøre forvirringen total; jeg drakk to-tre glass vin i et selskap, og stod stille mht vekta i to uker etterpå.. Ikke alle som tåler "slinger i valsen" like godt, nei! Alkoholforbrenning (hos meg) gjør tydeligvis sitt til at leveren min tar ut ferie.. Får trøste meg med at jeg kan spise meieriprodukter uten å stå stille NÅ går det rette veien igjen, men nå skal det heller ikke bli noen "tull" før ut i februar. Glad norsk julemat nærmest kan kalles lavkarbo, sålenge jeg unngår poteter, rotmos og kaker. Blir nok jul, likevel

Edit; De som går på South Beach dietten teller både kalorier og karbohydrater, såvidt jeg skjønner.

Huff da, håper jeg ikke skal stå stille så lenge ... har så lang vei å gå. Men som kineserne sier: Selv en vei på tusen mil, begynner med et skritt! Men takk for svaret - skal prøve å være avholden fremover. Har absolutt ingen problemer der, men det blir vel ikke så lett med juletreff o.s.v., men jeg får trøste meg med den fete maten jeg kan spise!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat