Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-05, 21:58   #13
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Trodde ikke du prøvde å "ta meg" heller jeg Torkil, - det er jo ikke jeg som har produsert dem ! Ville bre presisere at det var pr tortilla og ikke pr 100 gram..... 11 karber pr tortilla minus 8 gr fiber hørtes plausibelt ut for meg. Men jeg må jo innrømme at jeg ikke har oppskrifta da

Lykke til med testen. Hadde vært supert om du hadde fått til en "norsk" tortilla som er spisende da !

Hei Nille
Jeg har sendt deg svar på din e-post, men kanskje du ikke får svar på grunn av at du har frabedt deg e-post? ( Dette var privat)
Jeg skal prøve, og du har et godt poeng med at den skal være spisendes da !

Stivelse har jo den store fordel, at det klistrer når det oppvarmes, og det får mat til å " henge sammen" Jeg skal prøve okke som. Hvordan er konsistens ( texture) og hvor godt henger dine Amerikanske tortilla sammen ?

Vennnnnnnlig Hilsen
Torkil
Welcome to Best Smileys For Message Boards (Copy & Paste) below textGraphic That Will Show

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat