Solen skinner over Indre Østfold... Det er rart detta med høst og vinter. Mange av oss ønsker vinteren velkommen med åpne armer. Tid for å pakke seg inn i varme klær, varmedresser og store sko. En sjans for oss "litt større" til å "gjemme" oss litt i massene. Solens varme årstid er over og alle de lettkledde menneskene som nyter sommeren pakker seg inn. På en måte er vinteren vår sjans til ikke å tenke på hvordan vi ser ut hele tiden. På om magen henger utenfor eller lårene er for tykke. Jeg liker ikke vinteren. Ikke bare er den kald og lang, men den er glatt. Helt siden jeg datt og brakk ankelen 30 uker på vei med nr 1 i `03 har jeg ikke likt vinteren. Ikke fordi det ikke er koselig med hvit jul og snøleker med ungene. Bikkja borer tuneller i snøfonna og alt er hvitt og "rent". Nei, jeg liker ikke vinteren fordi med all leken, ungene, bikkjene og de tykke klærne kommer muligheten til å spise seg opp noen kg. Hvem vil lissom merke det da? Nå er det slik at jeg allerede har fått et bedre liv på de 2 ukene jeg har drevet med ketolyse og ser på vinteren som litt mindre forlokkende nå. Har medlemskap på treningsstudio og skal ta opp igjen treningen idag. Alt går egentlig den rette veien. Skal stenge ute de lokkende stemmene i hodet som forteller om tykke klær som skjuler en kg eller to..........ihvertfall frem til man tar de av seg. Snøen har ikke kommet til Indre Østfold enda. Det har regnet i to dager, men etter regnet kommer det alltid sol. Hvis det er flere der ute med sammen tankegang som meg har jeg bare en ting å si; Tenk på solen. Klem fra meg