|
Sv: Den store film-tråden!
Åh, Coraline har jeg veldig lyst til å se! Jeg elsket boken, og Gailman i det hele tatt! 
Men, nå skjønner jeg ikke no. Dette kunne vel være adressert i Skrekkfilmtråden min, men jeg skriver det her likevel, for det er fullstendig uforståelig!
Jeg så i går det som liksom skal være forhistorien til Eksorsisten; ''Dominion'' fra -05, og jeg syntes den var passe teit, eneste som dro opp var Stellan Skarsgård, han er virkelig lysende uansett!
Og i dag så så jeg den som i følge en liste jeg fant skulle sees etter den, nemlig ''Exorcist -the Beginning'' fra 04. Og historien i den var jo nesten identisk med den første! Stellan spilte fortsatt father Merrin, og flere av de andre i castinga fra den filmen som da kom året etter men liksom skal sees før var også med. Og den var bra! Ok, litt overdrevet sminke på den djevelbesatte, men den var mye mer dyster, og ingen helt idioitiske ting som fikk meg til å himle med øya. Jeg skjønner ikke logikken her jeg. Hvorfor spille inn en bra forhistorie til Eksorsisten, for så å gjøre det en gang til året etter, bare mange ganger dårligere . Forvirret!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|