Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-09, 21:48   #94
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: November-skravletråden til 30+

Får vel slenge et par ord jeg også, siden jeg har lest hele tråden og fått en lite innblikk i noen av deres liv! Selv om jeg er meget dårlig på navn både på nett og IRL.

Aner ikke hvor mye jeg har gått ned, men er nok temmelig mye på bare 1-1,5 mnd. Gikk nemlig mye opp i høst etter flyttingen, her er det billig med mat, croissanter, restauranter og alkolhol!

Men nå har jeg for første gang fått kontroll over mat og inntak! Jeg bestemmer, ikke lyster! Hurra for meg!
Elsker å se konturene av meg selv tre frem, er som en steinhugger som sakte med sikkert hugger frem en dame inn i speilet der. Og det er bare meg!
Forbaska deilig å ikke hive i seg 2 brødskiver (eller var det 3? 4? 5?!) om kvelden fordi jeg kjedet meg, fysen, ukonsentrert, mensen, whatever som var unnskyldningen min. Nå spiser jeg fordi mat er bra for kroppen, mat gir energi, mat når kroppen er sulten.

For meg er dette ett kosthold, ikke en diett. For hvis jeg skal slippe å gå opp igjen, så må jeg nok bare innse at dagene med BRØD og PASTA i lange baner er over!

Puh, liten utblåsing her jeg sitter, hehe!

ps. hvorfor sprekker man på mat man ikke engang liker lengere??? Syyyyyk! Ser det er flere som gjør det. Sjokolade? blæ! kake? jeg må spy! brød? hva ER denne daffe greia for noe?? smaker ikke noe!

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat