|
Sv: Den store film-tråden!
Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.
Ja, man må være 8 år sammen med voksen over 18 år. Grensene er jo der for en grunn, og jeg skjønner hvorfor A Christmas Carol fikk 11 år og egnethet ungdom/voksen.
Den er jo litt skummel, og det er jo mye verre å se det på kino enn hjemme. Derfor valgte jeg å se den selv først, uten noen av barna. Jeg er i tvil om han kan se den, men siden filmen ellers er ganske morsom og stemningen i filmen er ikke dyster, så tror jeg at han skal få lov altså. Blir det for skummelt, så går vi bare - selv om det er 130 kr ut av vinduet. 
Du kan alltids prøve å ta henne med da. Kontrolløren kan ikke slippe inn barn under 8 år, men har ingen mulighet til å sjekke alder på barn likevel, og må bare ta det som sies for god fisk om du lyver på alderen hennes. Men husk at dere ikke får refundert billetten om dere må gå ut da. Det er vel SF der du bor?
Man er ikke akkurat det beste forbildet som forelder ved å lyve, men. :skrape:
Ja det var det jeg også tenkte, man kjenner jo barna sine og om det mot all forventning skulle bli skummelt, er det rett og slett bare å reise seg og gå, verre er det ikke. Men jeg tviler på at det skjer, den jenta elsker skremmende filmer og er dritsur på meg fordi hun ikke får lov til å se se "mine" grøssere. 
Jeg går på SF kino i Sandnes ja. Vet ikke helt om jeg tør å ta sjansen på å få henne inn da, ikke pga. pengene men fordi jeg vet hvor KNUST hun blir om vi står der med popcorn og billetter i hånda, og ikke får komme inn, det kan jeg rett og slett ikke utsette henne for.