Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-09, 12:50   #98
Linda Kristin
Medlem

Linda Kristin sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 45
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

Tusen takk for det

Akkurat, godt å høre at det ikke bare er meg som er lit usikker..hehe. Men du veier altså maten din du da Det gjør ikke jeg, spiser til jeg er mett og det blir jeg jo fort av karobofrimat så synes ikke at jeg spiser mye Tenkte det gikk greit å ta det på filingen ..så lenge jeg er nøye på antallet karbo jeg putter i meg..og at jeg får i meg fett..eller hva mener du??

Hei igjen.

Jeg veier maten min fordi jeg er vant til det fra vektklubben. Og jeg føler meg mye sikrere på at jeg får i meg det jeg skal og ikke mer. I vektklubben ble jeg ganske flink etterhvert og veide lit mindre, men her går det på karb og ikke så mye total kcal, dog det også teller, så da følte jeg det sikrest å veie.
For meg fungerer dette bra fordi jeg fant ut at det var langt mere karb i gr. saker enn jeg trodde. Jeg elsker blomkål, broccolig, løk, sitron og paprika. Når jeg begynte å veie fant jeg fort ut at jeg måtte passe på. Gr. saker er noe jeg kan spise masse av og det passer seg ikke helt med karb. grensen på 15-20 karb.

Nå er det opp til hver enkelt hvordan de vil utføre kuren og jeg tror alle gjøre det på "sin" måte. Jeg er mest komfertabel med veiing av maten da jeg vet at min mentalitet med det-man-ikke-vet-legger-man-ikke-på-seg-av fungerer på sitt aller høyeste når jeg ikke veier.
Gjør som du selv syntes er best så lenge det fungerer for deg
Klem

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat