|
Sv: Fungerer ikke Grete Roede?
Opprinnelig lagt inn av BigO, her.
Jeg klarte 8 uker GR, klarte å gå ned noen kilo ja, men fikk ikke i meg nok næring, hadde blodsukkersvingninger som gjorde meg sugen og sur hele tiden. Dette ble til slutt en umulig øvelse. Jeg trodde fortsatt på det etter endt kurs og fortsatte å spise magert med utstrakt bruk av grove kornprodukter og frukt men sluttet å telle kalorier. Slet med mye luft og dårlig mage, dårlig humør og vektoppgang tross at man levde "sunt". Etter å ha havnet i et dårlig mønster med drittmat, mye sukker og virklig ikke en sunn livsstil i et par måneder begynte jeg å søke på nettet etter en løsning. Har siden da (23 mars) levd lavkarbo, jeg har gått ned snart 20 kilo, ikke vondt i magen lengre, ingen luft i magen, humøret er på topp og kroppen og syken er sterk.. Jeg har det fantastisk..
Så for meg så fungerte IKKE Grete Roede.
Jeg holdt vekten fra mars til september innenfor +/- 2 kg og tror helt ærlig jeg ikke hadde hatt noe problem med å holde vekten om jeg ikke hadde hatt et traumatisk samlivsbrudd.
Jeg skjønner veldig godt at lavkarbo kan være det eneste som fungerer for mange, men jeg er nok ganske heldig og har min største utfordring i å være konsekvent - ikke hva jeg er konsekvent mot.
|