Tråd: Tracker
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 00:24   #3
KarbonixNADA
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2007
KarbonixNADA er på en erverdig vei

Sv: Tracker

Laget meg en bruker her i går, og la inn en del datoer med vekt. Når jeg prøver å logge på i dag, får jeg beskjeden "Finner ikke bruker, eller passordet er feil", til tross for at firefox lagret passordet, og jeg har prøvd å skrive det inn manuelt.

Har også noen forslag til forbedringer:

* Mulighet til å få tilsendt passord som serveren mener jeg har

* Mulighet til å slette en måling (klarte å skrive inn noe for november, som skulle stått i oktober, men får ikke bort novembermålingen som er 14 dager fram i tid)

* Mulighet til å velge hva slags graf en vil ha. Jeg måler meg(for artighets skyld) hver morgen og kveld, og kunne tenkt meg en graf for hver dag, og ikke på ukesbasis. (Og før noen rekker å kommentere dette: Ja, jeg vet dere anbefaler å veie en gang i uken, men for meg er det ikke noe problem med 2 ganger om dagen, og jeg synes det er interessant å se hvilke svigninger en kan få fra dag til dag)

* Mulighet til å legge inn flere veiinger i gangen(litt tungvindt å bytte til "legg inn data"-siden og trykke seg fram i kalenderen for hver dag, når det er litt tilbake i tid. Jeg har en del historisk data det hadde vært gøy med graf på, men mulig det er enklere å bare kjøre det inn i excel)

* En startside som sier noe om hvor tilbakemeldinger ønskes(denne siden? mail?) og litt slikt kanskje?

KarbonixNADA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat