Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-09, 02:07   #143
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Min dagsmeny kan være som følger:
Frokost: Proteinshake m/Udo's og psyllium husk
Lunsj: Omelett av 3 egg, fløte, norvegia m/bacon, laks, kylling el. lignende. Noen ganger litt brokkolig og blomkål, alt etter hva jeg har i hus.
Middag: varierer alt etter hva som finnes i hus, og hva familien har til middag. Men, kjøtt eller fisk, stekt i meierismør med grønnsaker eller frosen miks. Må noen ganger ty til det om det ikke er så mye grønnsaker i kjøleskapet, eller tidsklemma kommer. Prøver å få lagt inn enten fløte, seterrømme eller creme fraich i middagen for å få nok fett.
Kvelds: noen skiver norvegia, og noen skiver skinke.

Så, blir det noen kopper med te i løpet av dagen, også prøver jeg så godt jeg kan å få i meg nok vann.

Skjønner ikke helt at dette ikke skal funke??

I går gikk jeg ned mot lys rosa, i dag fikk jeg null utslag på ketose. Så, merkelig nok så er jeg helt ute av ketosen.... så nå lurer jeg på om jeg rett og slett får altfor lite fett. Det som jeg vet, er at jeg spiste over 3000 kcal pr. dag, første uka jeg gikk på kuren. Så, leste jeg her inne etter uke 2 og jeg var bekymret for at jeg ikke hadde gått ned, at jeg trolig hadde for mange kcal. For å komme ned i kcal så måtte jeg kutte ut noe fett. Nå tror jeg kanskje jeg rett og slett må prøve å få i meg mer fett igjen, og heller glemme kcal. For det funka nå første uka, iallefall. Lell om de 2,5 kg trolig var mest vann.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat