Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-09, 00:54   #77
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fungerer ikke Grete Roede?

Opprinnelig lagt inn av Kenny Bones, her.

Nå veier ingen av oss maten og vi spiser altmulig uten at det påvirker oss. Den ene tingen som utgjorde all forskjell var rett og slett å spise nok.
Det var den avgjørende faktoren. Nå spiser vi alt egentlig, både kjøtt og biff og altmulig og drikker hver helg..

Da følger dere nok desverre ikke Grete Roede kosthold. Der er det en av de essensielle tingene å veie alt, for å ha kontroll på antall kalorier, fra brødskiver til agurker. Og alkohol er vel heller ikke innenfor den kuren.

Men jeg forstår heller ikke denne misjoneringen for GR her inne? OK, kanskje det fungerer for dere (selv om det ikke helt er GR ). Men det er definitivt ikke under lavkarboparaplyen. Forøvrig mener jeg at om dere hadde vinklet det litt mer mot lavkarbo hadde dere hatt enda større positivt effekt