Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-09, 13:53   #96
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store hårtråden!

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Nå er vel hele meg litt utenfor topic i denne tråden, men jeg har merket noe helt sprøtt... Jeg har siden begynnelsen av 20-årene vært nesten helt grå i håret på sidene, men nå dukker det jammen opp flere mørke hår?!? Ikke fulldekkende mørkt hår ennå, men ser ut til å være mørkere ved røttene og noen hår er helt mørke hele veien. Festlig

Du er da ikke utenfor topic, i og med at dette er en hårtråd .
Skjedde dette etter kostholdsomlegging, eller? I tilfelle er det en bieffekt jeg ikke har hørt om før! Jeg merker uansett at håret mitt er noe bedre på lavkarbo, enn om jeg mistet en del i starten og etter et stort vekttap, så er jeg nærmere det tykke håret jeg hadde tidlig i tjueåra nå enn noensinne. Åtte år som veggis gjorde ikke mye bra for hårprakten for å si det sånn

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat