Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-09, 13:33   #64
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fungerer ikke Grete Roede?

For å presisere det! Jeg synes det er kjempegøy og bare bra med en diskusjon for å røske opp i sine egne verdensbilder og få uttalt sine egne ideer og kunnskap, særlig om folk har peiling på det de sier! Men Fitnessbloggen! Om du hadde presentert kunnskapen du helt tydelig sitter inne med, uten å rakke ned på forumsmedlemmene med å påstå ting som det ikke er belegg for (ok, du modererte sekt-uttalensen din, men fortsatt med et forbehold), så kunne vi fått til en bra og konstruktiv diskusjon! Jeg merker jeg virkelig må holde meg i skinnet for å være diplomatisk ettersom jeg jo også er moderator her på forumet. Det hadde vært fint om du klarte å fri deg fra ideen om at vi er fullstendig låst fra å godta noen annen sannhet enn det vi har lest her på forumet. Ingen god diskusjon starter med ''meg mot røkla''.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat