Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-09, 13:07   #31
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?

Ja, for å oppdatere så har jeg nå økt dosen min til tre tabletter om dagen, og har vært på den dosen i snart en uke. Det verste er over, det var ved økning til to tabletter at jeg virkerlig merket det på kroppen, bølger av helt ekstrem kvalme og mye bobling i magen, som en følelse av å være full av luft uten å egentlig være det.
Jeg er fortsat litt småkvalm innimellom, men ikke så ille, egentlig. Magen er fortsatt litt i ulage, men blir stadig bedre.

Ja, jeg prøvde forresten å finne sibutramin i felleskatalogen, men fant den ikke, men fant info om den på legemiddelsiden.no. Den er sist oppdatert for en uke siden, og i følge den koster sibutramin for tretti dager 419 kr ... Så det betyr kanskje at den har gått opp i pris ... Jaja.
Jeg skal begynne på det neste uke, tenkte jeg.
Har gått ned litt siden metformin-start, men ikke så voldsomt. Kanskje en kg på nesten tre uker? Jeg har uansett tro på dette, ettersom noe jo må få ned c-peptiden min (-og dermed øke insulinfølsomheten min).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat