Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-09, 23:59   #142
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

hei hei Beate og velkommen inn i "klubben" vår.

Jeg skulle hatt veiedag i dag, men glemte hele greia i morges. Har bestem meg for å fokusere litt mindre på vekta og de ketose sticksa, blir så skuffa hele tia over at det lyser litt rosa og vekta står stille, så jeg prøver å tenke kosthold og litt mindre på alt det andre.
Det positive er at jeg iallefall snart må ut å kjøpe meg nye bukser, og det i en str mindre. For de jeg nå har er faktisk så vide at jeg må ha belter på, og det er liksom ikke så mye fasong i dem lengre :-) Kan ikke si at jeg er så skuffet over akkurat det da, koster noen peng, men helt greit faktisk.

Så, får vi se om vekta kan være litt snill med meg i morgen. Nå er jeg inne i uke 4, og vekta har ikke beveget seg på 2 uker, snufs snufs. Hadde håpet på noen få kilo til før julebordet 11.desember, men....vi får se. 4 uker igjen å gjøre det på. For den kvelden da skal jeg spise "normal" mat og karbohydrater, men ikke poteter...kanskje litt potetsalat. En kveld kan ikke gjøre så mye skade, og i jula da skal jeg også spise normalt. Så, får jeg pense inn på lavkarbo igjen over nyttår, for å stabilisere eller gå ned noen kilo til. Jeg må ned minst 4 til for at bunaden skal bli grei nok men helst 6 for at den skal bli behagelig.

Takk for det! Selv om vekta står stille som du sier så må du jo ha gått inn litt på kroppen da ettersom klærne er blitt såpass mye for stor? 2.5 kg ned gir ikke meg så mye endring på klærne mine ihvertfall. Du skal se at det slipper etterhvert igjen. Like viktig at cm forsvinner vettu!

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat