|
Sv: Alternativ til vaksine!
Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.
Intensjonen er god
Hva med vaksineprodusentene? Tror du de har en god intensjon? De tjener i hvert fall fett og fraskriver seg alt ansvar i forhold til bivirkninger. Det er bare bra å skape en motvekt til all propagandaen for vaksinen. Og jeg synes det er bra å ha en del alternativer før man bestemmer seg om man vil ta vaksinen eller ikke.
Store doser c-vitamin blir bl.a anbefalt av Dag Viljen Poleszynski. Og man må desverre betale en del hvis du skal ha store nok doser.
Wikipedia har en svært god artikkel om C-vitaminer med mange gode kildehenvisninger. Man konkluderer med at megadoser med C-vitaminer mangler vitenskaplige bevis.
Jeg nevnte forresten kolloidalt sølv i lunchen idag. Det var ganske artig, blant en gjeng kjemikere. Vi ble sittende og diskutere hvorvidt magesyre ville redusere sølvioner og danne sølvklorid - og det vil det trolig, skal jeg tro denne kilden (hvilket jeg forsåvidt ikke er helt fortrolig med, siden den går tilbake til en side som promoterer et gitt sølvprodukt. Men siden har et par poenger vi alle var enige om under lunchen: Sølv finnes kun enten som metallisk sølv eller som sølvioner - "ionic colloidal silver" er en selvmotsigende betegnelse. Monodisperse nanopartikler er også *noe* vanskeligere å fremstille enn å elektrolysere vann med sølvelektroder.)
|