|
Sv: Fungerer ikke Grete Roede?
Opprinnelig lagt inn av Kenny Bones, her.
Men jeg er jo såsi avhengig av grovbrød! Hva kan jeg gjøre for å erstatte det da isåfall? Jeg merket forresten vektøkning da jeg begynte å spise frokost, siden jeg ikke hadde gjort det siden barndommen. Dog gikk jeg ikke masse opp i vekt, men litt.
Å høre at du er avhengig av brød er jo litt illevarslende. Vanlig brød er jo høyt på stivelse, det vil si at det øker blodsukkeret ganske mye da store deler av brødet blir omgjort til glukose i kroppen din, kan skjønne du må fylle opp for å holde nivået, liksom . Enn er du heldig som har en høy forbrenning, men det finnes brød som har mindre påvirkning på blodsukkeret og som metter mer enn vanlige grovbrød (som forresten ofte er farget med maltsirup for å se mørkere og grovere ut enn de er ). Du har Lindberg-brød, afrodite, Ingers Rugbrød etc. Finnes også en del oppskrifter på brød her inne som er uten hvetemel, men med en del frø og nøtter og sånn, om brødbaking frister.
Spiser man såkalt ''normal'' mat, så blir man nok litt avhengig av frokost, ja. Jeg spiser når jeg er sulten, jeg.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|