Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 22:21   #197
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Kjekt å se at det fortsatt er noen som er aktive på denne tråden, har planer om å delta mer framover enn jeg har gjort i det siste .

Står litt stille for tiden jeg , mest fordi jeg ikke har vært flink nok med dietten men tror nok at jeg også kan skylde noe av dette på stress. Blir i perioder voldsomt mye å gjøre på jobb, og det første som ryker er da hensynet til meg selv.

Har vært flink nå i 5 dager sammenhengende, og ser jo at det blir resultater når jeg er konsekvent. Var opp nesten 2 kg fra 1. til 7. november, men nå er de borte igjen og vekta er lavere enn den var 1. november. Har ingen planer om å gi meg, men har etter avtale med legen moderert dietten til en mellomting mellom fase 2 og 3. Så nå har jeg ca 5 dager med 3 ED-produkter og ett "vanlig" måltid, og de resterende dagene med 2 ED-produkter og 2 "vanlige" måltider. Må holde meg til rene kjøtt- og fiskeprodukter, og også begrense grønnsakene i forhold til det som er tillatt i fase 2. Fungerer mye bedre, for jeg har vært på og skal ha en del reisevirksomhet i november og da er det ikke alltid enkelt å skulle mikse egne måltider.

Stå på alle sammen, vi skal greie dette - ta en dag av gangen, ett steg og en liten seier hver dag (selv om -10 kg til jul nok blir i tøffeste laget for meg....)

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat