Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 16:37   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Håp for alle!

så bra! for min del - som trener en del styrke og går turer i tillegg går det veeeeldig sakte, bare 3 kg på 8 uker. MEN jeg har slanket meg før -MANGE ganger - og rett og slett "fettsultet" kroppen.

Er nå forberedt og motivert for at dette kommer til å ta lang tid, men så lenge jeg nyter maten, føler meg mer opplagt og våken enn på lenge, er kvitt humørsvingninger og luftplager, elsker maten, reagerer skarpt negativt på ris/poteter/pasta (prøvde i 2 dager på tur) - så ser jeg ikke at det er noe problem.

Jeg spiser MYE fett, orker ikke måle/veie foreløpig - men så lenge buksa løsner som bare det, og jeg ikke går OPP selv om jeg spiser mye fett - så er jeg ganske fornøyd. I tillegg har stoffskiftet mitt som er lavt gått opp 2 "poeng" på bare 7 uker - så dette går straka veien!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat